Namnbyte: Clausewitz blir Martin

Tillbaka från en helg på landet, utvilad och mer harmonisk, glad för att vintern inne i landet existerar och dessutom är riktigt trollig. Mot bakgrund av detta ämnar jag vidta två mått och steg för att göra bloggen mindre anonym. Helst skulle jag vilja skriva ut hela rasket och vore jag sosse eller socialliberal skulle jag göra det utan tvekan, deras skriverier kan vara ett plus i kanten när det är dags att söka jobb. För mig vore det en börda, kontroversiella åsikter (ok, på senare tid har jag mest ägnat mig åt inlägg som vänstersossar kan ställa sig bakom, men titta i arkivet) är inte kul att behöva svara för i intervjuer (eller inte ens bli kallad på grund av). Man vill ju ha jobb och helst roliga sådana.

Jag ändrar mitt publiceringsnamn till Martin, som är mitt förstanamn. Clausewitz blir förpassat till url:en enbart. Bilden till höger är på mig när jag står och piskar igång vreden hos massorna, verbalt.

Andra bloggar om: , , , ,


About this entry